Online bejelentkezés

A gyors online jelentkezéshez töltse ki űrlapunkat!

Milyen fogászati kezelések érdeklik Önt? Válasszon:

Nézze meg virtuálisan rendelőnket!

Járjon körbe a Móricz Dentálban a 3D technológia segítségével!

A séta indítása
Nézze meg virtuálisan rendelőnket!

Móricz Dental – Az Év Fogászati Rendelője 2016

2016. október 27.

Legyen Ön is részese sikereinknek

A Móricz Dental idén elnyerte az Év Fogászati Rendelője 2016 közönségdíjat

És, hogy ez miért jó Önnek, íme:

Móricz Dental - Az Év Fogászati Rendelője 2016

Miért töretlen a Móricz Dental népszerűsége a páciensek körében az elmúlt egy évtizedben és miért vezetett ez oda, hogy a rendelő elnyerje az Év Fogászati Rendelője 2016 közönségdíjat?

Mert a menedzsment elkötelezett, hogy a szakma kiválóságait egy orvosi csoportba szervezve minden fogászati problémára a páciens számára ideális megadást tudjon nyújtani

Mert a menedzsment a minőségi fogászati alapanyagok (Nobel BioCare®, Nobel Guide®, GC®, 3M®, Ivoclar®) felhasználását a hosszú távú siker meghatározó elemének tartja

Mert a menedzsment az igényes rendelői környezet kialakításakor a páciensek és a rendelőben dolgozó munkatársak szempontjait egyaránt figyelembe vette

 

Miért lojálisak a paciensek a Móricz Dental rendelőjéhez és miért szavaztak a rendelőre az Év Fogászati Rendelője 2016 közönségszavazáson?

Mert a rendelőben olyan színvonalú szolgáltatásokkal találkoznak, amely emberi és orvos-szakmai szempontból is kielégíti igényeiket és eleget tesz elvárásaiknak

Mert minden esetben számíthatnak a Móricz Dentalra, amikor sürgős segítségre van szükségük

Mert a Móricz Dentalban egy fedél alatt megtalálnak minden olyan digitális diagnosztikai eszközt és szakorvosi szolgáltatást, ami a teljes körű fogászai ellátáshoz szükséges

 

Hogyan nyerte el a rendelő az Év Fogászati Rendelője 2016 díjat?

A Móricz Dental benyújtotta szakmai pályáztat az Év Fogászati Rendelője 2016 díj pályázati kiírásakor

Egy 12 tagú szakmai zsűri, amely a fogászati szakma legkiválóbb szakemberiből állt az összes pályázó közül kiválasztotta azt az 5 rendelőt, amely méltó volt a közönségszavazásra az Év Fogászati Rendelője 2016 címért, természetesen a legjobb 5-ben a Móricz Dental is ott volt

Ezt követően a pácienseké volt a főszerep, akik egy online felületen adhatták le szavazataikat az Év Fogászati Rendelője 2016 címre pályázó 5 legjobb rendelőre, köztük a Móricz Dentalra

Az Év Fogászati Rendelője 2016 címet pedig az a rendelő nyerte el, amely a letöbb szavazatot kapta a nagyközönségtől és a 12 tagú szakmai zsűritől

Az idei évben ez a rendelő a Móricz Dental lett, köszönjük szépen a bizalmat és a hűséget

Móricz Dental - Az Év Fogászati Rendelője 2016

 

Hogyan érhette el a rendelő, hogy elnyerje az Év Fogászati Rendelője 2016 díjat és mit tesz a Móricz Dental a páciensek lojalistának megőrzéséért?

Folyamatosan fejleszti a rendelő infrastruktúráját, hogy a ma elérhető legkíméletesebb eljárásokkal tudja pácienseit kezelni

Folyamatosan fejleszti a rendelő kényelmi szolgáltatásait, hogy páciensei otthonosan és kényelmesen érezzék magukat a rendelőben (megduplázott kapacitással működő recepció a rövid várakozási idő érdekében; megduplázott kapacitású páciensvárakozó a kényelmes várakozás érdekében – késők számára is)

Folyamatosan fejleszti munkatársai kommunikációs képességit a magasabb szintű pácienskiszolgálás érdekében

Mit tesz a Móricz Dental, hogy organikus kapcsolatot tartson fenn pácienseivel és ezzel kiérdemelje az Év Fogászati Rendelője 2016 címet?

Figyelemmel követi a páciensek kezelési folyamatait és üzenetet küld számukra, ha elérkezett az idő a rendelő látogatására

Rendszeres időközönként tájékoztatja pácienseit a rendelőben történő változásokról, fejlesztésekről, személyi változásokról és szakmai újdonságokról

Rendszeresen kikéri páciensei véleményét arról, hogy miben kellene a rendelőnek fejlődnie ahhoz, hogy még magasabb színvonalon szolgálja ki pácienseit

Móricz Dental - Az Év Fogászati Rendelője 2016

 

Milyen környezet várja a Móricz Dental pácienseit az Év Fogászati Rendelőjében?

Nagy kapacitású recepció, ahol egyidőben két ügyfélszolgálati munkatárs szolgálja ki a pácienseket

Két nagy befogadó képességű páciens várakozó exkluzív design kialakításban, amely lehetővé teszi a rövid várakozási idő igényes és kényelmes eltöltését ( két darab Full HD TV idegen nyelvű csatornákkal is a külhoni páciensek kedvéért, megnyugtató zene, klimatizált környezet, 2 darab iPad és 2 darab MAC számítógép kizárólag a páciensek számára, tea és ásványvíz szolgáltatása)

Vatech Pax-i 3D digitális panoráma röntgen berendezés beépített Cone Beam CT-vel valamint intraorális röntgen berendezések mind a hat kezelőben

6 exkluzív, kör alakú designnal kialakított kezelő KAVO E70-es kezelőegységekkel felszerelve, KAVO sebészeti motorral felszerelve

W&H Piezo sebészeti készülék

Labomed Prima Dnt fogászati mikroszkóp a precíz gyökérkezelésekhez és esztétikai beavatkozásokhoz

Fogászati iLase soft lézer a magasabb fokú szájsebészeti, parodontológiai és endodontiai ellátásért

 

Milyen orvos-szakmai színvonalra számíthatnak a Móricz Dental páciensei, amely méltó az Év Fogászati Rendelője 2016 címre?

Három, nemzetközi gyakorlattal rendelkező dentoalveolaris sebész szakorvos (Dr. Kalmár Gabriella, Dr. Vécsey Zsombor, Dr. Schandl András)

Hat, fogászati implantátumok beültetésében jártas fogorvos (Dr. Gyuricza Péter rendelővezető, szakorvos; Dr. Kalmár Gabriella, Dr. Vécsey Zsombor, Dr. Schandl András, Dr. Grosz János, Dr. Dénes Tibor)

Hét, esztétikai fogászatban nagy gyakorlattal rendelkező szakorvos (Dr. Grosz János nemzetközileg elismert esztétikai fogászat előadó szakmai konferenciákon, Dr. Sinka Ágnes, Dr. Simó Anett, Dr. Dénes Tibor, Dr. Kerék Beatrix, Dr. Horváth Péter, Dr. Sas Ildikó)

Két fogszabályozásban jártas fogszabályozó szakorvos (Dr. Lakatos Viktória, Dr. Kerék Beatrix)

Egy mikroszkópos gyökérkezelő specialista (Dr. Török Adrienn, aki Magyarországon másodikként szerezte meg a németországi Deutsche Gesellschaft für Endodontologie und zahnärztliche Traumatologie e.V. egyetem mikroszkópos gyökérkezelések speciális módszertanának elsajátításról szóló diplomáját)

Egy parodontológus szakorvos (Dr. Ágics Anikó)

Öt képzett klinikai higiénikus (Tóth Ágnes, Kunné Kiss Edit, Soós Bernadett, Csongrádi Renáta, Illy Melinda)

Miért sikeres a Móricz Dental szervezeti munkája és a jól szervezettség hogyan járult hozzá az Év Fogászati Rendelője 2016 díj elnyeréséhez?

Móricz Dental - Az Év Fogászati Rendelője 2016Mert a rendelő vezetője, Dr. Gyuricza Péter nem csak gyakorlott szakorvos, hanem képzett közgazdász is, így kompetens a rendelő tervezett, szervezett és sikeres vezetésében

Mert a Móricz Dental fejlett belső kommunikációs rendszerrel rendelkezik, rendszeresek a szakmai és szervezetfejlesztési megbeszélések valamint a munkavállalók 360 fokos értékelése

Mert tevékenységét az ISO 9001 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszer keretében végzi (A rendelő 2010 óta rendelkezik ISO minősítéssel)

 

Miért szeretnek a Móricz Dentalban dolgozni a munkavállalók és ez hogyan járul hozzá ahhoz, hogy a rendelő elnyerje az Év Fogászati Rendelője 2016 díjat?

Mert a rendelő menedzsmentje megbecsüli munkavállalóit

Mert a rendelő hosszú távú biztonságot nyújt a munkavállalóknak

Mert a munkahelyi légkör kedvező és fejlődésre inspiráló, kiváló a rendelőn belüli emberi kapcsoltok minősége

 

Miért szeretnek a Móricz Dentallal dolgozni a beszállítók és ezt a pozitív kapcsolatot hogyan erősíti meg az Év Fogászati Rendelője 2016 díj elnyerése?

Mert a rendelő hűséges partnereihez és tekintettel a páciensek intenzív forgalmára jelentős mennyiségben rendel beszállítóitól

Mert a Móricz Dental megbízható és stabil már egy évtizede

Mert a rendelő nyitott a beszállítók által javasolt újdonságokra, melyekkel magasabb színvonalon szolgálhatja ki pácienseit

Páciensek véleménye fogászatunkról kép

 

Milyen innovációra készül a Móricz Dental a közeljövőben, hogy jövőre is pályázhasson az Év Fogászati Rendelője címre?

Megújul a rendelő honlapja, hogy az még informatívabb és könnyebben kezelhető legyen a látogatók számára

Megújul a rendelőn belül a páciens tájékoztatás rendszere: minden releváns, a pácienst érintő kérdésről a jövőben egy egységes szerkezetbe foglalt tájékoztató füzetből informálódhatnak majd a páciensek

A 360 fokos munkaerő értékelési rendszerben foglaltak alapján minőségi humán erőforrás fejlesztést hajt végre a rendelő

A rendelő csapatához csatlakozik egy új praxismenedzser, akinek az első számú feladata az lesz, hogy gondoskodjon a rendelő zavartalan működéséről a páciensek szemével nézve azt

Csatlakozzon Ön is elégedett pácienseinkhez és legyen az Ön fogászati kezelése is biztonságos, tartós, esztétikus és megfizethető az Év Fogászati Rendelője 2016 közönségdíjat elnyert Móricz Dentalban

 

Információ és bejelentkezés: +36 1 3611 222

2017. június 27.Móricz Dental

Vélemények a Móricz Dentalról

Kósa Éva eladó

A kislányom fájlalta fogát így az ismerőseimtől tudakozódtam, hogy tudnak-e egy jó fogorvost. Így kaptam meg Dr. Szolnoki Szilvia elérhetőségét, akiben nem csalódtam. Sajnos a kislányomnak tejfog szuvasodása volt és kezelni is kellett. Nem úsztuk meg sírás nélkül, de a Doktornő a végére megnyugtatta a lányomat. Azóta sokkal szorgalmasabban mossuk a fogát, hogy többé ne…

Csikós Ibolya HR tanácsadó

Én szerettem volna egy megbízható fogorvost a gyerekem mellé, mert a fogai sajnos nem voltak teljesen egészségesek, annak ellenére, hogy már kicsi gyerekkora óta szorgalmasan mossuk minden nap. Fekete elszíneződések voltak a fogain, amit nem tudtunk miért van. Én csak olyan fogorvost szerettem volna, akinek vannak gyerekei, mert ő pontosan tudja, hogy ez mivel jár.…

Sz. Ferenc Zürich, Svájc

Dr. Schandl András számára Szeretném még egyszer megköszönni az Ön minderre kiterjedő munkáját, minek folytán ismét tudok nevetni, enni és a feleségem csókolni. Szívélyes üdvözletem az asszisztensnőnek, akinek ötlete folytán időnk volt egy korrektúrára. Az új fogaimat még nem tettem próbára, igyekszem a másik oldalon rágni, annak dacára, hogy semmilyen komplikáció, vagy fájdalom sem most,…

Szakmai beszámolók

Charles Darwin az elsők között volt, akik a mosolyban rejlő erőt vizsgálták. Megállapította, hogy a mosolygás univerzális, ellentétben más fizikai megnyilvánulásokkal, mint a testbeszéd, vagy…

Bővebben

7 hasznos tipp a helyben tartó készülékek ápolásához A legtöbb ember soha nem töltene el több napot fogmosás nélkül. Mégis, ha a fogszabályozás utáni helyben tartó készülékről van szó képesek hosszabb ideig halogatni ezeknek az eszközöknek a tisztítását. (Fogszabályozás után általában egy úgynevezett retenciós készüléket kell hordani, ami segít helyükön tartani a fogakat. A fogszabályozás utáni készülék lehet sín illetve lemez, ezt a fogszabályozó fogorvos határozza meg. Bár…

Bővebben

Rövid tények a fogágybetegségekről: Az ínybetegségek és a fogszuvasodás  veszélyeztetik a leginkább a fogak egészségét A dohányzás, a cukorbetegség és…

Bővebben

Az Ön véleménye számunkra nagyon fontos. Segítene még jobbá tenni a Móricz Dentalt?

Tiszteljen meg azzal, hogy ránk szán 5 percet az értékes idejéből, és megosztja velünk azt, hogy véleménye szerint hogyan emelhetjük még magasabb szintre pácienseink elégedettségét.

Kérjük, kattintson erre az e-mail címre info@moriczdental.hu és ossza meg velünk saját szavaival azt, amit elvár egy Ön számára ideálisnak tartott fogászati rendelőtől.

...hogy egy mosollyal több legyen!

Kérdezzen és mi válaszolunk!
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Néhány fontos kérdés, amelyről örülnénk, ha megosztaná velünk véleményét:

Ön hogyan keres fogászati rendelőt, ha jelenlenleg nincs fogorvosa vagy van, de nem elégedett annak szolgáltatási színvonalával?

Milyen szempontokat mérlegel, ha egy fogászati rendelőről kell döntést hoznia:

  • A fogászati rendelőben elérhető árak
  • A fogászati rendelőben dolgozó fogorvosok szakmai felkészültsége
  • A fogászati rendelő elhelyezkedése és megközelíthetősége
  • A fogászati rendelő felszereltsége és hangulata
  • A fogászati rendelőben dolgozó munkatársak kedvessége és empátiája
  • A szolgáltatások teljeskörűsége (tehát az, hogy Ön olyan fogászati rendelőt keres, amelyben minden korszerű diagnosztikai és fogászati szolgáltatást egy helyen vehet igénybe)
  • A felhasznált fogászati alapanyagok minősége
  • A jól szervezett munka és a rövid várakozási idő

Mit tehet még Önért egy fogászati rendelő, hogy annak visszatérő és hűséges páciense legyen hosszú éveken keresztül