Online bejelentkezés

A gyors online jelentkezéshez töltse ki űrlapunkat!

Milyen fogászati kezelések érdeklik Önt? Válasszon:

Nézze meg virtuálisan rendelőnket!

Járjon körbe a Móricz Dentálban a 3D technológia segítségével!

A séta indítása
Nézze meg virtuálisan rendelőnket!

Filozófiánk

“A fájdalom csillapítása isteni tett.”

(Hippokratész)

A Móricz Dental Klinika alapítói és tulajdonosai nem a gyors profitmaximalizálásban érdekelt pénzügyi befektetők, hanem a hivatásukat mind a mai napig rendszeresen űző, elkötelezett fog- és szájsebész specialisták. Ennek köszönhetően olyan, hosszú távú, megalapozott és emberközpontú stratégia mentén dolgozunk, amilyet – meggyőződésünk szerint – minden páciensünk joggal vár el. Nem pusztán gyógyítunk, nem csak kezelünk, hanem: szolgáltatunk. Odafigyelve a legapróbb részletekre, a páciens igényeire, a lehetőségekre, magasan kvalifikált munkatársakkal, a legújabb és legmodernebb gépeket, eszközöket használva. Az elérhető legjobb és legteljesebb szolgáltatást nyújtjuk, elérhető áron.
Számunkra teljesen természetes, hogy mindenki egészséges, szép fogakat és tökéletes, ragyogó mosolyt szeretne. A legtöbb esetben azonban ez csak a gondosan megtervezett és kivitelezett fogászati kezelésekkel érhető el. Klinikánk pontosan ezt nyújtja Önnek.
Ennek ellenére sokan csak az utolsó pillanatban, a csillapíthatatlan fájdalmak miatt keresnek fel bennünket. Szinte kivétel nélkül a régi, negatív élményekre hivatkozva szabadkoznak, pedig azonnal megtapasztalhatják, hogy nálunk semmi okuk sincs a szorongásra.

http://www.moriczdental.hu/wp-content/uploads/2015/06/fogorvos_fogaszat_budapest_moriczdental002.jpg

Klinikánkon kiemelten hangsúlyos az empátia, az az emberközpontú hozzáállás, ami a recepciós pulttól, sőt!, a telefonon vagy az interneten történő bejelentkezéstől kezdve a parkolási biztosításán, a rendelőn és a fogorvosi széken át a kezelést követő kontrollvizsgálatok befejezéséig végig meghatározza munkánkat.
Meggyőződésünk, hogy az elsődleges feladatunk pácienseink félelmének eloszlatása, akut panaszainak fájdalommentes orvoslása, ezáltal egy olyan páciens-orvos viszony kialakítása, amely a bizalomra épül.

Kiemelten fontos számunkra, hogy pácienseink biztonságban érezzék magukat, merjék vállalni az általunk szükségesnek ítélt beavatkozásokat, sőt kialakuljon bennük az igény a rendszeres fogápolás és fogorvosi kontroll iránt akkor is, ha aktuálisan éppen nincsenek panaszaik.
Mi hosszú távra tervezünk. Ön is így tesz, ha a fogairól van szó?

Páciensek véleménye - akiknek már mosolyt varázsoltunk az arcára kép

2017. május 17.Móricz Dental

Kérjen időpontot egy személyes konzultációra szakorvosunkhoz!

vagy adja meg a telefonszámát és mi örömmel visszahívjuk Önt
+36 1 3611 222

+36 1 3611 222

Vélemények a Móricz Dentalról

Gere Mónika banki előadó

Szolnoki doktornőt mindenképpen ajánlani tudom, mert a mi gyerekünkkel olyan ügyesen bánt, hogy a tisztítás alatt a fiam szó nélkül csinálta, amit kért egy kis rábeszéléssel. Ismerve a fiamat sokkal rosszabbra számítottam. Azóta, ha a fiam nem akar fogat mosni este, mert azt sajnos nem kedvelte meg, akkor csak emlékeztetem, hogy mit mondott a fogmosásról…

Gaál Zoltán építésvezető

Én sajnos nem vagyok az a fegyelmezetten fogorvoshoz járó páciens, és ez meg is látszik a fogaimon. Na ezt mindenképpen szerettem volna elkerülni a fiámnál, így az első gyanús tünetnél már elvittem fogorvoshoz. Sajnos a fiam látta rajtam, hogy nem ez a kedvenc helyem, de amikor beültünk a Szolnoki doktornőhöz, akkor már rá figyelt. Az…

Sz. Ferenc Zürich, Svájc

Dr. Schandl András számára Szeretném még egyszer megköszönni az Ön minderre kiterjedő munkáját, minek folytán ismét tudok nevetni, enni és a feleségem csókolni. Szívélyes üdvözletem az asszisztensnőnek, akinek ötlete folytán időnk volt egy korrektúrára. Az új fogaimat még nem tettem próbára, igyekszem a másik oldalon rágni, annak dacára, hogy semmilyen komplikáció, vagy fájdalom sem most,…

Szakmai beszámolók

Charles Darwin az elsők között volt, akik a mosolyban rejlő erőt vizsgálták. Megállapította, hogy a mosolygás univerzális, ellentétben más fizikai megnyilvánulásokkal, mint a testbeszéd, vagy…

Bővebben

7 hasznos tipp a helyben tartó készülékek ápolásához A legtöbb ember soha nem töltene el több napot fogmosás nélkül. Mégis, ha a fogszabályozás utáni helyben tartó készülékről van szó képesek hosszabb ideig halogatni ezeknek az eszközöknek a tisztítását. (Fogszabályozás után általában egy úgynevezett retenciós készüléket kell hordani, ami segít helyükön tartani a fogakat. A fogszabályozás utáni készülék lehet sín illetve lemez, ezt a fogszabályozó fogorvos határozza meg. Bár…

Bővebben

Rövid tények a fogágybetegségekről: Az ínybetegségek és a fogszuvasodás  veszélyeztetik a leginkább a fogak egészségét A dohányzás, a cukorbetegség és…

Bővebben

Az Ön véleménye számunkra nagyon fontos. Segítene még jobbá tenni a Móricz Dentalt?

Tiszteljen meg azzal, hogy ránk szán 5 percet az értékes idejéből, és megosztja velünk azt, hogy véleménye szerint hogyan emelhetjük még magasabb szintre pácienseink elégedettségét.

Kérjük, kattintson erre az e-mail címre info@moriczdental.hu és ossza meg velünk saját szavaival azt, amit elvár egy Ön számára ideálisnak tartott fogászati rendelőtől.

...hogy egy mosollyal több legyen!

Kérdezzen és mi válaszolunk!
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Néhány fontos kérdés, amelyről örülnénk, ha megosztaná velünk véleményét:

Ön hogyan keres fogászati rendelőt, ha jelenlenleg nincs fogorvosa vagy van, de nem elégedett annak szolgáltatási színvonalával?

Milyen szempontokat mérlegel, ha egy fogászati rendelőről kell döntést hoznia:

  • A fogászati rendelőben elérhető árak
  • A fogászati rendelőben dolgozó fogorvosok szakmai felkészültsége
  • A fogászati rendelő elhelyezkedése és megközelíthetősége
  • A fogászati rendelő felszereltsége és hangulata
  • A fogászati rendelőben dolgozó munkatársak kedvessége és empátiája
  • A szolgáltatások teljeskörűsége (tehát az, hogy Ön olyan fogászati rendelőt keres, amelyben minden korszerű diagnosztikai és fogászati szolgáltatást egy helyen vehet igénybe)
  • A felhasznált fogászati alapanyagok minősége
  • A jól szervezett munka és a rövid várakozási idő

Mit tehet még Önért egy fogászati rendelő, hogy annak visszatérő és hűséges páciense legyen hosszú éveken keresztül